Tiga Utama Rawatan Untuk Asid Reflux dan Bantuan Heartburn

Tiga Utama Rawatan Untuk Asid Reflux dan Bantuan Heartburn

Refluks asid, atau pedih ulu hati adalah keadaan di mana asid cecair perut punggung ke dalam esofagus menyebabkan ketidakselesaan yang teruk dan sakit bersama-sama dengan perasaan terbakar sengit. Terdapat beberapa rawatan rumah untuk asid refluks dan pedih ulu hati lega dan saya akan memberikan anda tiga ramai. Ini mungkin tidak berfungsi sama untuk setiap satu tetapi paling akan mendapatkan bantuan segera atau serta-merta dari rawatan ini.

Rawatan rumah pertama refluks asid adalah untuk minum satu sudu teh cuka epal cider. Sebenarnya apa-apa cuka akan melakukan silap mata tetapi epal rasa terbaik. Ia akan membakar akan turun tetapi akan membantu masalah itu dalam masa beberapa minit.

Rawatan rumah kedua untuk melegakan pedih ulu hati adalah untuk mengambil satu sudu baking soda dan campurkan ke dalam segelas air suam dan minum ke bawah. Rasa nastier daripada jahat tetapi biasanya sudah cukup.

Ubat rumah ketiga bagi masalah ini adalah untuk mengambil satu sudu teh mustard kuning sebaik sahaja anda merasa pedih ulu hati yang datang di atas. Sejak mustards bahan utama adalah cuka pada dasarnya melakukan perkara yang sama sebagai ubat pertama. Isteri saya hanya makan sawi pada sekeping keju dan ia berfungsi untuk dia.

Jelas sekali ketiga-tiga rawatan rumah untuk refluks asid dan melegakan pedih ulu hati adalah semata-mata perbaikan hanya cepat untuk masalah yang berterusan yang anda benar-benar harus bekerja pada mendapatkan di bawah kawalan jumlah. Ada gaya hidup beberapa perubahan yang boleh anda lakukan, tidak mereka tidak kasar, yang akan membantu anda untuk mengekalkan pemulihan isu-isu refluks asid dan pedih ulu hati anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar