Adakah Anda Stuck Being Pendek? Jangan Risau - Di sini Adakah Rahsia Mendapatkan Tinggi Amat Cepat

Adakah Anda Stuck Being Pendek? Jangan Risau - Di sini Adakah Rahsia Mendapatkan Tinggi Amat Cepat

Kita sering mencari apa perkara yang betul atau jawapan yang betul apabila perlu, walaupun dengan isu-isu yang sukar untuk merawat bahawa teka-teki kebanyakan kita, termasuk bagaimana untuk menjadi lebih tinggi. Apabila anda berfikir anda telah akhirnya berputus asa pada idea bahawa anda akan berkembang inci lain lebih tinggi, anda tiba-tiba mendapati diri anda membaca ini.

Potong Caffeine - Sementara anak-anak muda tidak peminum kopi seperti ibu bapa mereka dan lain-lain dewasa, mereka masih boleh mendapatkannya dari kola, soda dan beberapa minuman bergas yang boleh didapati di mana-mana anda pergi. Ini penting kepada semua orang kerana terdapat beberapa bukti yang menunjukkan dos yang kecil boleh mempunyai kesan sebanyak kehilangan tidur meningkat ketinggian atau yang terencat itu, sama ada anda 5 atau 50.

Dapatkan tidur yang cukup - ibu anda tidak perlu memberitahu anda tetapi ini tidur adalah penting dalam pertumbuhan sesiapa pun. Badan memerlukan untuk berehat dan pulih dari tekanan aktiviti harian. Banyak perkara yang berlaku semasa tidur termasuk melepaskan hormon dan nutrien yang diperlukan untuk peningkatan ketinggian.

Jika anda mempunyai masalah tidur, minyak lavender boleh menjadi bantuan tidur yang besar. Letakkan 10-12 titik minyak lavender organik di atas bantal anda atau garis leher pakaian tidur anda supaya anda boleh bernafas dalam bau hingga pagi.

Minum susu - Kalsium adalah penting dalam peningkatan ketinggian dan susu adalah sumber nombor satu kalsium. Dan bergantung kepada berapa banyak anda dapatkan dari diet anda, mengambil kalsium makanan tambahan yang mengandungi mineral yang lain-lain nutrien untuk tulang-bangunan dan penyerapan kalsium. Jika anda lebih daripada 30, kalsium juga membantu mencegah osteoporosis terutama di kalangan wanita.

Dapatkan Perpindahan - Setiap hari jika anda boleh. Ini ditakrifkan sebagai aktif sama ada anda pergi untuk berenang, berlari, latihan berat atau sekadar regangan dan yoga. Walau bagaimanapun, apa-apa yang penuh dengan kekecohan dan jumbai dan membuat anda tertekan sudah tentu tidak layak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar