Bolehkah saya Hentikan Berpeluh? Berikut adalah Beberapa Tips

Bolehkah saya Hentikan Berpeluh? Berikut adalah Beberapa Tips

Orang-orang kita yang mempunyai masalah berpeluh biasanya ditinggalkan dengan lebih banyak soalan daripada jawapan. Bolehkah saya berhenti berpeluh? Adakah orang melihat bahawa saya berpeluh? Adakah saya bau? Adakah saya kelihatan seperti saya baru sahaja melangkah keluar dari bilik mandi yang? Ia boleh menjadi satu masalah justeru menjejaskan keyakinan dan boleh mempunyai kesan sebenar dan dramatik dalam kehidupan anda. Jadi apa yang boleh dilakukan tentang peluh berlebihan?

Perkara pertama yang perlu menyedari bahawa anda tidak keseorangan. Beratus-ratus ribu orang mengalami peluh berlebihan dan paling tertanya-tanya jika terdapat satu cara untuk berhenti berpeluh.

Masalah yang berkaitan dengan peluh berlebihan adalah biasa kepada semua orang-orang ini. Cuba untuk bergaul apabila anda tahu anda mempunyai tompok peluh besar pada pakaian anda adalah memalukan dan benar-benar boleh merosakkan keyakinan anda. Tertanya-tanya apa yang orang berfikir untuk anda dan berpeluh anda adalah cara yang pasti untuk memusnahkan rasa anda sendiri harga diri dalam situasi sosial.

Begitu juga apabila anda berada di tempat kerja. Walaupun mendapat pekerjaan yang boleh ditingkatkan dalam tekanan semata-mata kerana anda berpeluh dalam temuduga. Tertanya-tanya jika penemuduga anda boleh lihat tekanan kenaikan berpeluh anda dalam keadaan yang sudah tertekan. Memberikan persembahan kerja atau pergi ke mesyuarat penting adalah benar-benar membuat banyak lebih sukar apabila anda tertanya-tanya jika orang melihat masalah berpeluh anda.

Berita baik adalah bahawa terdapat banyak perkara yang boleh dilakukan. Bermula dengan asas-asas, ia adalah penting untuk menghapuskan pakaian ketat. Perkara yang sama dengan benang buatan seperti nilon yang tidak direka untuk bernafas. Pergi dengan longgar pakaian semulajadi yang diperbuat daripada kapas jika anda boleh. Jangan lupa untuk mandi biasa dan gosok diri anda dengan sabun anti-bakteria yang anda boleh membeli di kebanyakan pasar raya. Pastikan diri anda sejuk dengan meminum air yang banyak juga.

Ingat penyelesaian ini untuk menghentikan peluh adalah permulaan yang baik dan bagi kebanyakan orang akan mempunyai kesan dramatik. Jangan kecewa jika mereka tidak bekerja dengan sempurna untuk anda kerana ada juga langkah-langkah yang lebih kukuh yang boleh diambil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar