Membina Fort Knox gaya Sistem Imun Menggunakan Teh Herba!

Membina Fort Knox gaya Sistem Imun Menggunakan Teh Herba!

Teh herba meningkatkan Sistem Imun

Bersedialah untuk membina gaya sistem imun yang 'Fort Knox'! Kajian baru-baru telah mendapati bahawa Teh meningkatkan banyak sistem pertahanan badan anda diperlukan.

Cuba mempunyai cawan teh hijau atau hitam setiap hari untuk mencapai matlamat ini. Jika anda benar-benar mahu 'rev-up' usaha anda, maka penyelidik mencadangkan 5 cawan teh sehari. Teh adalah sumber indah polifenol. Ini polifenol menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sebatian yang boleh merosakkan DNA anda dan mempercepatkan proses penuaan. Teh juga boleh melepaskan molekul yang menghantar gamma-delta sel-sel T.

Sel-sel ini berada di 'barisan hadapan', melindungi badan anda daripada pelbagai jenis parasit, virus, bakteria, dan jangkitan kulat dengan melepaskan bahan kimia yang melawan jangkitan ini. Juga terdapat dalam teh herba adalah alkylamines, yang terdapat dalam beberapa kulat, sel-sel kanser, bakteria, & parasit. Mempunyai alkylamines ini dalam sistem anda adalah serupa dengan mendapat ditembak selesema. Mengapa? Oleh kerana sistem imun badan anda akan melatih sel-sel melawan penyakit untuk mengenal pasti dan mengekalkan maklumat alkylamines itu.

Berikut adalah senarai beberapa teh yang boleh anda gunakan untuk bermula: daun dandelion, daun Jelatang, Merah Raspberry Daun, Alfalfa, daun pudina. Teh yang paling popular, bagaimanapun, akan pergi ke Echinacea. Saya bentuk teh, bunga ini telah dikenali untuk menguatkan sistem imun dengan menghasilkan virus melawan interferon, yang merupakan barisan pertahanan pertama bilakah datang untuk menyerang jangkitan virus.

Jadi sebelum hits cuaca sejuk, pastikan untuk menyimpan pada teh ini, dan mengalahkan selsema ini sebelum mereka berakhir mempunyai ANDA mengalahkan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar