Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi

Peregangan Latihan untuk menjadi lebih tinggi

Semakin meningkat adalah satu proses semula jadi. Untuk menjadi lebih tinggi adalah matlamat yang ingin dicapai walaupun ia mengatakan bahawa gen menentukan bahawa seseorang boleh mempunyai ketinggian ini. Senaman regangan untuk menjadi lebih tinggi adalah salah satu cara semula jadi tetapi boleh membantu seseorang melampaui had badan untuk menjadi lebih tinggi.

Terdapat pelbagai senaman regangan untuk menjadi lebih tinggi yang boleh meningkatkan postur dan mendapatkan inci tambahan:

Gantung. Hang badan anda ke bawah bar tarikan untuk beberapa minit. Ia akan meregangkan belakang dan tulang belakang anda. Graviti akan menarik anda ke bawah dan bar akan menarik anda ke atas. Oleh tindak balas yang sama dan berlawanan ia akan memanjangkan dan memanjangkan tulang belakang.

Menyentuh jari kaki. Berdiri dengan mengangkat tangan tinggi di atas kepala dan menyentuh jari kaki. Meregangkan kaki sebanyak mungkin. Ia akan meluruskan tulang belakang yang lebih rendah turun ke kaki. Setiap pengulangan perlu bertahan hingga tiga saat.

Dua kaki lurus. Berbaring menghadap ke lantai dengan kaki bersama-sama. Mengangkat kedua-dua kaki setinggi mungkin. Ulang banyak kali dan setiap pengulangan mesti bertahan selama sekurang-kurangnya tiga saat.
Bukit. Berdiri dengan tangan di belakang dan bengkok ke bawah pada bahagian pinggang. Ayunan lengan belakang sebagai anda bengkok. Biarlah setiap pengulangan lalu bagi tiga saat.

Senaman mempunyai banyak kesan positif bukan sahaja kepada badan tetapi juga kepada minda. Ia menyimpan orang jauh dari penyakit dan penyakit. Ia menjadikan fikiran berasa lebih tenang dan bahagia. Pada menjalankan keseluruhan menggalakkan fisiologi dan mental kesejahteraan yang sihat seseorang.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar