Gunakan Pemulihan Home Asli untuk Kos Rendah Insurans Kesihatan

Gunakan Pemulihan Home Asli untuk Kos Rendah Insurans Kesihatan

Jika anda mempunyai peluang yang akan dijana oleh datuk dan nenek anda maka anda sudah tahu bahawa remedi rumah semula jadi adalah selain daripada kehidupan harian mereka. Datuk dan nenek saya membesar semasa kemurungan besar dan pergi ke doktor kecuali jika kamu telah berada di katil kematian itu tidak pilihan. Hari ini anda dapat melihat keluarga yang disediakan di klinik-klinik perubatan untuk selsema atau hanya untuk wabak kecil jerawat. Kos insurans kesihatan dan pembayaran tambahan diperlukan untuk mendapatkan penjagaan kesihatan hari ini adalah di luar carta dan kembali kepada asas-asas penjagaan kesihatan yang mudah di rumah sedang membuat kembali.

Adakah anda tahu sehingga kira-kira 25-30 tahun lalu jika seseorang tidak dapat memikirkan bagaimana untuk menyembuhkan gejala mereka di rumah, stop pertama mereka akan menjadi ahli farmasi tempatan beliau sentiasa baris kedua nenek saya pertahanan apabila ia datang kepada menyembuhkan apa sahaja. Sama ada beliau akan mencadangkan lebih ubat kaunter, beritahu dia yang lain penawar homeopati atau jika ia terlalu serius beliau kemudian akan mengarahkan beliau untuk pergi ke profesional perubatan. Lain kali anda atau ahli keluarga mempunyai ruam atau sesuatu yang mudah dan anda tidak boleh mencari penyelesaiannya cuba meminta ahli farmasi yang pertama dan menyelamatkan yang $ 50,00 bersama membayar di pejabat pengamal perubatan biasa.

Percuma ubat semula jadi dalam talian adalah satu lagi tempat untuk mencari maklumat. Anda akan terkejut berapa banyak laman web penawar homeopati di luar sana dan penuh dengan maklumat yang besar untuk menyelesaikan masalah kesihatan kecil. Hanya Google anda atau ahli keluarga gejala anda dan menambah frasa "ubat semulajadi" hingga akhir frasa carian anda. Kebanyakan orang tidak tahu bahawa mereka mempunyai sebahagian besar bahan-bahan untuk menyembuhkan apa yang merunsingkan kita seperti di rumah sudah. Anda juga akan terkejut untuk mengetahui bahawa walaupun anda perlu membeli beberapa bahan-bahan dari kedai yang hidup kesihatan anda adalah ia juga mungkin menyembuhkan pelbagai keadaan lain.

Sudah tentu menggunakan akal dan mengambil sendiri atau yang tersayang kepada profesional perubatan jika ia serius seperti patah tulang, luka dalam atau dipotong. Tetapi meninggalkan keperluan mudah di rumah di mana mereka berada dan menjimatkan wang keras anda yang diperolehi untuk kecemasan sebenar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar