Melihat dengan lebih teliti Ubat Anda Sebelum Memilih talian kedai

Melihat dengan lebih teliti Ubat Anda Sebelum Memilih talian kedai

Dengan kos preskripsi dan bahan api yang tinggi, manakala pendapatan adalah tetap atau menurun, ramai pengguna berebut-rebut untuk mencari cara-cara untuk menjimatkan wang untuk membeli ubat-ubatan. Menggunakan sebuah kedai dalam talian untuk membeli ubat-ubatan yang boleh menjadi cara untuk membantu mengawal kos preskripsi, tetapi bagaimana boleh pelanggan membeli ubat tersebut dengan selamat?

Ia membayar untuk melihat dengan lebih dekat ubat anda sebelum memilih sebuah kedai online. Sebagai contoh, boleh doktor anda menulis preskripsi untuk tempoh sembilan puluh hari? Banyak kedai-kedai dalam talian dapat menjual kuantiti yang lebih besar untuk kos yang dikurangkan. Mungkin versi generik ubat anda adalah jawapannya. Bagaimana anda boleh yakin bahawa ubat-ubatan akan menjadi kekuatan yang betul, dos, dan bahan cemar bebas? Apakah farmasi dalam talian berlesen dan / atau disahkan oleh sebuah agensi bebas atau kerajaan? Berehat, soalan-soalan ini semua boleh dijawab dengan cepat dengan hanya kerja keras sedikit.

Apa sahaja kaedah yang anda pilih, berikut adalah beberapa isu-isu keselamatan yang perlu dipertimbangkan sebelum memilih sebuah kedai online. Mencari dalam talian dengan nama dadah. Adakah terdapat kedai-kedai online yang disenaraikan untuk ubat? Jika ya, menyemak kesahihan mereka. Farmasi Checker adalah cara yang baik untuk membandingkan harga dan reputasi kedai dalam talian. Satu kaveat - farmasi membayar yuran untuk disenaraikan dengan Pharmacy Checker. Pendapat mereka mungkin tidak benar-benar tidak berat sebelah.

Panduan yang baik untuk tips dan teknik untuk membantu anda melihat dengan lebih dekat ubat anda sebelum memilih sebuah kedai online adalah laman web FDA. Anda juga boleh menyemak dengan Better Business Bureau talian. Internet memberikan anda akses kepada banyak kedai-kedai runcit lebih untuk ubat-ubatan daripada apa yang anda dapat mencari dalam masyarakat tempatan anda, tetapi ia juga mendedahkan anda kepada lebih banyak peluang untuk ditipu atau dirosakkan oleh vendor yang tidak bertanggungjawab. Apa jalan anda akan mempunyai jika sebuah kedai online menghantar anda preskripsi yang salah? Anda mungkin membayar untuk preskripsi yang anda tidak terima. Nasib baik, dengan melakukan kerja rumah anda, dan memeriksa dengan teliti sebelum membuat pembelian, anda boleh membeli ubat dalam talian dengan keselamatan yang terbaik.

Tempoh masa sebuah kedai online telah dalam perniagaan akan memberikan anda idea yang baik dari kebolehpercayaan mereka. Meminta cadangan satu tempat terbaik untuk membeli ubat dalam talian daripada orang yang anda percayai akan menjadi satu keputusan yang bijak. Tanya doktor anda jika dia akan sedia untuk berunding anda perlu mempunyai soalan mengenai ubat-ubatan yang dibeli secara online.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar